Χαθήκαμε ...
Πέρασε κιόλας ένας χρόνος από την τελευταία μας συνάντηση και είναι σαν να ήταν χθες. Όμως ποτέ δεν έπαψα να δημιουργώ, να ονειρεύομαι και να φαντάζομαι καινούργιες δημιουργίες με διαφορετικά σχέδια, υλικά και να κατασταλάζω σε συγκεκριμένα πλέον αντικείμενα που μου φέρνουν χαρά κάθε φορά που τα δημιουργώ.
Ευχαριστώ για τη βόλτα σας στη γειτονιά μου

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Πλεκτές τσάντες

Πλεκτή μπλε τσάντα με το βελονάκι με δύο διαφορετικά σχέδια ...Η τσάντα είναι επενδυμένη με ένα ειδικό θερμοκολλητικό υλικό που δίνει την σταθερότητά της ,και φόδρα στην ίδια απόχρωση... 


 Πλεκτή τσάντα με βελόνες που η πλέξη σχηματίζει χιαστή και χερούλια από δέρμα με κρίκους ...Περιμετρικά και στα χερούλια είναι περασμένο δερμάτινο κορδόνι...Και σε αυτή την τσάντα έχουμε  θερμοκολλητική επένδυση με φόδρα μαύρη σατέν για να ταιριάζει με τα χερούλια...


3 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ όμορφες και οι δύο και χρωματικά και ως σχέδιο.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες και οι δύο.΄Θέλω κι εγώ να το δοκιμάσω αλλά μου φαίνεται κάπως δύσκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. βελονακι!!! εχω παθει εθισμο το λεω ξανα!!!!παρα πολυ ωραιες κ οι δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή