Χαθήκαμε ...
Πέρασε κιόλας ένας χρόνος από την τελευταία μας συνάντηση και είναι σαν να ήταν χθες. Όμως ποτέ δεν έπαψα να δημιουργώ, να ονειρεύομαι και να φαντάζομαι καινούργιες δημιουργίες με διαφορετικά σχέδια, υλικά και να κατασταλάζω σε συγκεκριμένα πλέον αντικείμενα που μου φέρνουν χαρά κάθε φορά που τα δημιουργώ.
Ευχαριστώ για τη βόλτα σας στη γειτονιά μου

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Ντυμένα βραχιόλια

Σε μια βόλτα στην αγορά έπεσε το μάτι μας σε κάτι μπρούτζινα βραχιόλια... Τα πήραμε λοιπόν αλλά δεν ξέραμε πως να τα φτιάξουμε... Και η έμπνευση αργούσε... και έμεναν εκεί στοιβαγμένα με τα άλλα υλικά και κάθε φορά όλο και τα βάζαμε στην άκρη... Η ιδέα ήρθε αβίαστα όταν τα ντύσαμε με νήματα από τα πλεκτά μας και τα κάναμε σετ... Μπορούν να φορεθούν τις κρύες μέρες σαν συμπλήρωμα στο όλο μας στυλ ή το καθένα χωριστά... Ελπίζουμε να σας αρέσουν...



4 σχόλια:

  1. Καλημέρα
    Τα φτιάξατε πολύ όμορφα και εγώ έχω κάνει κάτι παρόμοιο.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστούμε πολύ...καλό μήνα και σε σένα και κυρίως δημιουργικό!

      Διαγραφή
  2. Μια όμορφη χειμωνιάτικη δημιουργία.....θα μου άρεσαν και σε πιο έντονα χρώματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπορεί να έχεις και δίκιο Κατερινάκι....Με πιο έντονα χρώματα ίσως στις φωτό να φαίνονταν καλύτερα! Όμως είπαμε ...νήματα από τα πλεκτά μας ήταν αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή