Χαθήκαμε ...
Πέρασε κιόλας ένας χρόνος από την τελευταία μας συνάντηση και είναι σαν να ήταν χθες. Όμως ποτέ δεν έπαψα να δημιουργώ, να ονειρεύομαι και να φαντάζομαι καινούργιες δημιουργίες με διαφορετικά σχέδια, υλικά και να κατασταλάζω σε συγκεκριμένα πλέον αντικείμενα που μου φέρνουν χαρά κάθε φορά που τα δημιουργώ.
Ευχαριστώ για τη βόλτα σας στη γειτονιά μου

Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Εσάρπα

Δεν είναι διαφορετικά κομμάτια. Ένα είναι. μια εσάρπα με το βελονάκι περιμένει το βολάν της για να εξελιχθεί...


 και εδώ η ολοκλήρωσή της...


2 σχόλια:

  1. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ !!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξαδελφούλα μου, Βικούλες μου,χρόνια πολλά για την γιορτή σας και καλή χρονιά να έχετε!!!!
    Με υγεία και ευτυχία στις οικογένειές σας και με πολλές καινούριες δημιουργίες!!

    Ξαδέλφη μου,ελάτεεεεεεεε ένα Σ/Κ!!!!!!!
    Πολλά φιλιά να δώσεις στα παιδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή