Χαθήκαμε ...
Πέρασε κιόλας ένας χρόνος από την τελευταία μας συνάντηση και είναι σαν να ήταν χθες. Όμως ποτέ δεν έπαψα να δημιουργώ, να ονειρεύομαι και να φαντάζομαι καινούργιες δημιουργίες με διαφορετικά σχέδια, υλικά και να κατασταλάζω σε συγκεκριμένα πλέον αντικείμενα που μου φέρνουν χαρά κάθε φορά που τα δημιουργώ.
Ευχαριστώ για τη βόλτα σας στη γειτονιά μου

Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Κοσμήματα με χάντρες

Βραχιόλια με χάντρες περασμένες σε σύρμα ή ελαστική σιλικόνη.







Και ένα ζευγάρι σκουλαρίκια στη συλλογή μας με μπλε χάντρες και καρδούλες.


Βραχιόλι με μεγάλη χάντρα σε σχέδιο λουλούδι περασμένη σε δέρμα.


Ένα κολιέ με χάντρες και δέσιμο με οργάντζα

2 σχόλια:

  1. Εχω φτιαξει κατι πασχαλινα αυγα απο χαντρες και τους ειχα ξεχασει τελειος,να τα φωτογραφίσω τωρα!Δεν εχω χρονο τελευταια για χαντρες εχω πολλες παραγγελιες για πλεκτα.Πολυ ομορφο μπλογκ και καλα φτιαγμένο!Η δημιουργιες σας υπεροχες!Μπραβο κοριτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστούμε πολύ που σου αρέσει ...θα θέλαμε να δούμε και άλλες δημιουργίες σου...και για τα πλεκτά ότι έχεις να μας συμβουλέψεις καλοδεχούμενο ...στην αρχή βρισκόμαστε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή